KATEGORIE
Serwis
Serwis
Każdemu z Państwa zapewniamy wsparcie techniczne w naszym wyspecjalizowanym serwisie.
Serwis obsługiwany jest wyłącznie mailowo pod adresem: thetattooshop@wp.pl
Szczegółowe informacje dotyczące procedury serwisowej oraz procedury zwrotu towaru:
W celu dostarczenia towaru do naszego serwisu oraz rozpoczęcia procedury serwisowej prosimy Państwa w pierwszej kolejności o pobranie oraz dokładne wypełnienie formularza serwisowego dostępnego poniżej. Na formularzu znajdą Państwo również adres wysyłkowy.
Szczegółowe warunki udzielonej gwarancji znajdą Państwo w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do każdego towaru. Mają Państwo również pełne prawo zapoznania się z warunkami udzielanej gwarancji przed dokonaniem zakupu - w takim wypadku prosimy o kontakt mailowy.
Mają Państwo również prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odbioru towaru, odbioru z Paczkomatu lub wydania przez kuriera.
Warunkiem skorzystania z prawa zwrotu jest dostarczenie produktów w stanie nienaruszonym (towar musi być kompletny, nie może nosić śladów zniszczenia, folie zabezpieczające nie mogą być usunięte).
Formularz serwisowy lub formularz zwrotu towaru, wraz z towarem oraz całym kompletem jaki Państwo otrzymali przy zakupie, prosimy o przesłanie na nasz adres serwisowy podany w formularzu poniżej.
UWAGA: Jeśli towar został zakupiony przez Państwa firmę, prosimy aby podpis na formularzu gwarancyjnym złożony był przez upoważnioną do tego osobę (właściciel lub pełnomocnik firmy).
Prosimy również o załączenie do przesyłki kopii dokumentu gwarancji. Oryginał faktury zakupu oraz oryginał dokumentu gwarancji prosimy zachować!
W przypadku braku odpowiednich załączników załączonych do przesyłki zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania procedury gwarancyjnej do czasu dosłania brakującej dokumentacji.
FORMULARZ REKLAMACJI
PRZYJMUJĄCY DO NAPRAWY Adres:
MERKURY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
UL. ZAGŁOBY 29/6
02-495 WARSZAWA
UL. ZAGŁOBY 29/6
02-495 WARSZAWA
e-mail thetattooshop@wp.pl
KLIENT
Imię i nazwisko ...................................................................................................
Nick (Allegro) ...................................................................................................
Nr telefonu ...................................................................................................
e-mail ...........................................................................
INFORMACJE O SPRZĘCIE Model, typ, producent - PROSIMY O DOKŁADNE INFORMACJE
...............................................................................................................................................................
NAPRAWA GWARANCYJNA TAK NIE
NUMER FAKTURY/ZAMÓWIENIA …………………………………….
NAPRAWA ODPŁATNA POZAGWARANCYJNA
Akceptowalny maksymalny koszt naprawy urządzenia: ………………….……………….
WYPOSAŻENIE WYSŁANE DO SERWISU
ZASILACZ TAK NIE
KABEL ZASILAJĄCY TAK NIE
ZESTAW (przyłącze+stopka) TAK NIE
Inne .......................................................................................................................................
CZĘSTOTLIWOŚĆ WYSTĘPOWANIA USTERKI .......................................................................................................................................
WIDOCZNE USZKODZENIA MECHANICZNE .......................................................................................................................................
OPIS USTERKI
………………………………………………………………………………………..…………… ……………………………………………………………………………………………………
ADRES DO ODSYŁKI TOWARU PO NAPRAWIE – PROSIMY O DOKŁADNE WYPEŁNIENIE ! ....................................................................................................................................................................
INFORMACJE O KOSZCIE NAPRAWY TAK NIE
Kosztorys lub decyzję przesłać na adres e-mail …………………………………………………………………………………………………
INNE UWAGI I INFORMACJE OD KLIENTA
………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………
Wyrażam zgodę na podjęcie przez serwis próby naprawy urządzenia, co może wiązać się z utratą cech nowego urządzenia oraz jego trwałości. Zostałem (-am) poinformowany (-a), iż z przyczyn od serwisu niezależnych odtworzenie cech nowego urządzenia może być niemożliwe. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w treści niniejszego dokumentu przez firmę MERKURY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. W przypadku naprawy gwarancyjnej dołączam kopię dokumentu gwarancyjnego oraz oświadczam, iż akceptuję jego warunki.
....…….……………….
podpis klienta