• KATEGORIE
  • PRODUCENCI
  • NOWOŚCI
  • PROMOCJE
  • KOSZT DOSTAWY
  • KONTAKT
  • Wpisz swój adres e-mail, jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje o promocjach i nowościach

    POKAŻ KATEGORIE

    Serwis

    Każdemu z Państwa zapewniamy wsparcie techniczne w naszym wyspecjalizowanym serwisie.
    Serwis obsługiwany jest wyłącznie mailowo pod adresem: sklep@thetattoo-shop.pl 
    Szczegółowe informacje dotyczące procedury serwisowej oraz procedury zwrotu towaru:
    W celu dostarczenia towaru do naszego serwisu oraz rozpoczęcia procedury serwisowej prosimy Państwa w pierwszej kolejności o pobranie oraz dokładne wypełnienie formularza serwisowego dostępnego poniżej. Na formularzu znajdą Państwo również adres wysyłkowy.

    Szczegółowe warunki udzielonej gwarancji znajdą Państwo w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do każdego towaru. Mają Państwo również pełne prawo zapoznania się z warunkami udzielanej gwarancji przed dokonaniem zakupu - w takim wypadku prosimy o kontakt mailowy.

    Mają Państwo również prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odbioru towaru, odbioru z Paczkomatu lub wydania przez kuriera.

    Warunkiem skorzystania z prawa zwrotu jest dostarczenie produktów w stanie nienaruszonym (towar musi być kompletny, nie może nosić śladów zniszczenia, folie zabezpieczające nie mogą być usunięte).

    Formularz serwisowy lub formularz zwrotu towaru, wraz z towarem oraz całym kompletem jaki Państwo otrzymali przy zakupie, prosimy o przesłanie na nasz adres serwisowy podany w formularzu poniżej.

    UWAGA: Jeśli towar został zakupiony przez Państwa firmę, prosimy aby podpis na formularzu gwarancyjnym złożony był przez upoważnioną do tego osobę (właściciel lub pełnomocnik firmy).
    Prosimy również o załączenie do przesyłki kopii dokumentu gwarancji. Oryginał faktury zakupu oraz oryginał dokumentu gwarancji prosimy zachować!
    W przypadku braku odpowiednich załączników załączonych do przesyłki zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania procedury gwarancyjnej do czasu dosłania brakującej dokumentacji.

     

    FORMULARZ REKLAMACJI

     

    PRZYJMUJĄCY DO NAPRAWY Adres:

    MERKURY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    UL. ZAGŁOBY 29/6
    02-495 WARSZAWA

    e-mail sklep@thetattoo-shop.pl 

     

    KLIENT

    Imię i nazwisko ...................................................................................................

    Nick (Allegro) ...................................................................................................

    Nr telefonu ...................................................................................................

    e-mail ...........................................................................

     

    INFORMACJE O SPRZĘCIE Model, typ, producent - PROSIMY O DOKŁADNE INFORMACJE

     

    ...............................................................................................................................................................

     

    NAPRAWA GWARANCYJNA ¨ TAK ¨ NIE

     

    NUMER FAKTURY/ZAMÓWIENIA …………………………………….

     

    NAPRAWA ODPŁATNA ¨ POZAGWARANCYJNA

     

    Akceptowalny maksymalny koszt naprawy urządzenia: ………………….……………….

     

    WYPOSAŻENIE WYSŁANE DO SERWISU

    ZASILACZ ¨ TAK ¨ NIE

    KABEL ZASILAJĄCY ¨ TAK ¨ NIE

    ZESTAW (przyłącze+stopka) ¨ TAK ¨ NIE

    Inne .......................................................................................................................................

     

    CZĘSTOTLIWOŚĆ WYSTĘPOWANIA USTERKI .......................................................................................................................................

     

    WIDOCZNE USZKODZENIA MECHANICZNE .......................................................................................................................................

     

    OPIS USTERKI

    ………………………………………………………………………………………..…………… ……………………………………………………………………………………………………

     

    ADRES DO ODSYŁKI TOWARU PO NAPRAWIE – PROSIMY O DOKŁADNE WYPEŁNIENIE ! ....................................................................................................................................................................

     

    INFORMACJE O KOSZCIE NAPRAWY ¨ TAK ¨ NIE

     

    Kosztorys lub decyzję przesłać na adres e-mail …………………………………………………………………………………………………

     

     

    INNE UWAGI I INFORMACJE OD KLIENTA

    ………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………

     

    Wyrażam zgodę na podjęcie przez serwis próby naprawy urządzenia, co może wiązać się z utratą cech nowego urządzenia oraz jego trwałości. Zostałem (-am) poinformowany (-a), iż z przyczyn od serwisu niezależnych odtworzenie cech nowego urządzenia może być niemożliwe. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w treści niniejszego dokumentu przez firmę MERKURY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. W przypadku naprawy gwarancyjnej dołączam kopię dokumentu gwarancyjnego oraz oświadczam, iż akceptuję jego warunki.

     

    ....…….……………….

    podpis klienta

     
    Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl