• KATEGORIE
  • PRODUCENCI
  • NOWOŚCI
  • PROMOCJE
  • KOSZT DOSTAWY
  • KONTAKT
  • Wpisz swój adres e-mail, jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje o promocjach i nowościach

    POKAŻ KATEGORIE

    Reklamacje

     §1 Reklamacje

     

    1. Dotyczy Klienta będącego Konsumentem:
      Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć towar wolny od wad. Obowiązuje ustawowe prawo
      odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w
      art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
      Reklamacje można składać:
      - na piśmie na adres: Merkury Sp. z o.o. ul. Zagłoby 29/6, 02-495 Warszawa.
      - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@thetattoo-shop.pl
      W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne do
      rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo dostarczyć wadliwy towar
      pod wskazany powyżej adres pocztowy. Zobowiązujemy się ustosunkować
      do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
      Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem
      jednego roku od dnia wydania towaru. 
      W składanej reklamacji zaleca się (1) podanie informacji dotyczących przedmiotu reklamacji,
      w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) określenie żądania dotyczącego
      sposobu usunięcia wady (wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny,
      odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna); oraz (3) podanie danych kontaktowych
      składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep.
      Określone w zdaniu poprzednim zalecenia mają formę jedynie niezobowiązujących
      wskazówek i w żaden sposób nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z
      pominięciem podania zalecanych informacji.
    2. Dotyczy Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem:
      Kupujący niebędący jednocześnie Konsumentem traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie
      zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił
      niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później
      – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. W przypadku braku
      zawiadomienia o wadzie, towar uznaje się za przyjęty.

     

     § 2 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

     

    1. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
      1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
      2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
      3. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
    Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl