• KATEGORIE
  • PRODUCENCI
  • NOWOŚCI
  • PROMOCJE
  • KOSZT DOSTAWY
  • KONTAKT
  • Wpisz swój adres e-mail, jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje o promocjach i nowościach

    POKAŻ KATEGORIE

    Serwis

    Serwis


    Każdemu z Państwa zapewniamy wsparcie techniczne w naszym wyspecjalizowanym serwisie.

    Serwis obsługiwany jest wyłącznie mailowo pod adresem: thetattooshop@wp.pl

    Szczegółowe informacje dotyczące procedury serwisowej oraz procedury zwrotu towaru:

    W celu dostarczenia towaru do naszego serwisu oraz rozpoczęcia procedury serwisowej prosimy Państwa w pierwszej kolejności o pobranie oraz dokładne wypełnienie formularza serwisowego dostępnego poniżej. Na formularzu znajdą Państwo również adres wysyłkowy.


    Szczegółowe warunki udzielonej gwarancji znajdą Państwo w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do każdego towaru. Mają Państwo również pełne prawo zapoznania się z warunkami udzielanej gwarancji przed dokonaniem zakupu - w takim wypadku prosimy o kontakt mailowy.

    Mają Państwo również prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odbioru towaru, odbioru z Paczkomatu lub wydania przez kuriera.

    Warunkiem skorzystania z prawa zwrotu jest dostarczenie produktów w stanie nienaruszonym (towar musi być kompletny, nie może nosić śladów zniszczenia, folie zabezpieczające nie mogą być usunięte).

    Formularz serwisowy lub formularz zwrotu towaru, wraz z towarem oraz całym kompletem jaki Państwo otrzymali przy zakupie, prosimy o przesłanie na nasz adres serwisowy podany w formularzu poniżej.

    UWAGA: Jeśli towar został zakupiony przez Państwa firmę, prosimy aby podpis na formularzu gwarancyjnym złożony był przez upoważnioną do tego osobę (właściciel lub pełnomocnik firmy).
    Prosimy również o załączenie do przesyłki kopii dokumentu gwarancji. Oryginał faktury zakupu oraz oryginał dokumentu gwarancji prosimy zachować!
    W przypadku braku odpowiednich załączników załączonych do przesyłki zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania procedury gwarancyjnej do czasu dosłania brakującej dokumentacji.

     

     

    FORMULARZ REKLAMACJI

     
    PRZYJMUJĄCY DO NAPRAWY Adres:
    MERKURY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    UL. ZAGŁOBY 29/6
    02-495 WARSZAWA
    e-mail thetattooshop@wp.pl
     
    KLIENT
    Imię i nazwisko ...................................................................................................
    Nick (Allegro) ...................................................................................................
    Nr telefonu ...................................................................................................
    e-mail ...........................................................................
     
    INFORMACJE O SPRZĘCIE Model, typ, producent - PROSIMY O DOKŁADNE INFORMACJE
     
    ...............................................................................................................................................................
     
    NAPRAWA GWARANCYJNA  TAK  NIE
     
    NUMER FAKTURY/ZAMÓWIENIA …………………………………….
     
    NAPRAWA ODPŁATNA  POZAGWARANCYJNA
     
    Akceptowalny maksymalny koszt naprawy urządzenia: ………………….……………….
     
    WYPOSAŻENIE WYSŁANE DO SERWISU
    ZASILACZ  TAK  NIE
    KABEL ZASILAJĄCY  TAK  NIE
    ZESTAW (przyłącze+stopka)  TAK  NIE
    Inne .......................................................................................................................................
     
    CZĘSTOTLIWOŚĆ WYSTĘPOWANIA USTERKI .......................................................................................................................................
     
    WIDOCZNE USZKODZENIA MECHANICZNE .......................................................................................................................................
     
    OPIS USTERKI
    ………………………………………………………………………………………..…………… ……………………………………………………………………………………………………
     
    ADRES DO ODSYŁKI TOWARU PO NAPRAWIE – PROSIMY O DOKŁADNE WYPEŁNIENIE ! ....................................................................................................................................................................
     
    INFORMACJE O KOSZCIE NAPRAWY  TAK  NIE
     
    Kosztorys lub decyzję przesłać na adres e-mail …………………………………………………………………………………………………
     
     
    INNE UWAGI I INFORMACJE OD KLIENTA
    ………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………
     
    Wyrażam zgodę na podjęcie przez serwis próby naprawy urządzenia, co może wiązać się z utratą cech nowego urządzenia oraz jego trwałości. Zostałem (-am) poinformowany (-a), iż z przyczyn od serwisu niezależnych odtworzenie cech nowego urządzenia może być niemożliwe. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w treści niniejszego dokumentu przez firmę MERKURY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. W przypadku naprawy gwarancyjnej dołączam kopię dokumentu gwarancyjnego oraz oświadczam, iż akceptuję jego warunki.
     
    ....…….……………….
    podpis klienta
     
     
    Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl